• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad PRISBUMP 28/3! Tag heuer aquaracer way2012

Elias.A

Cartier
Pris
12000kr
Returpolicy
Retur inom 24 h om annonsen inte stämmer översens med klockan
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer/byter en fullsett tag heuer aquaracer way2012. Nybytta delar hos nymans ur då automathjulet krånglade, den blev då också trycktestad. Klockan är uttagen 2017-09-05. Klockan har några mindre märken på länken men inga djupare. Det finns dock en liten ding som är svår att få på bild pågrund av storleken, har försökt så gott jag kan. Bilderna är tagna i sådnat ljus så man ska se hairlines så bra som möjligt. Fler bilder kan skickas vid intresse.
Pris: Förr - 14000, 13000 nu 12000
Kan tänka mig byte mot Tudor black bay med eta verk och då pengar upp från min sida. Dock kan annat också vara intressant så kom gärna med förslag!

IMG_0009.JPG
IMG_0460.JPG
IMG_0459.JPG
IMG_0383.JPG
IMG_0384.JPG
IMG_0396.JPG
 
Senast ändrad:
Topp