- Pris
- 200
- Returpolicy
- Ingen retur
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer även lite andra grymma solglasögon här... Thread 'Prisbump 2/4 Diverse märkessolglasögon samt några vintage Ray-Ban... Thread 'Update 13/6 Märkessolglasögon bl.a. Ray-Ban Balorama, Chanel, Marc Jacobs, Kenzo, YSL, Dior, Lagerfeld, Boss m.fl.' https://klocksnack.se/threads/updat...bs-kenzo-ysl-dior-lagerfeld-boss-m-fl.198036/
‐‐---------------------------------------------------------------
Skicket på solglasögonen sträcker sig från NOS till begagnade bruksskick med diverse brukspår, och kommer med fodralet på bilderna i bruksskick.
1. Vintage Ray-Ban B&L Gatsby style 7 W1519.
Önskar 450kr + valfri frakt
2. Vintage Ray-Ban B&L Predator series W1846.
Önskar 400kr + valfri frakt
3. Ralph Lauren RL 8047.
Önskar 350kr + valfri frakt
4. Vintage Carrera 96/S.
Önskar 200kr + valfri frakt
5. Quicksilver Dinero QS1104/777.
6. Julbo Explorer Cameleon.
Önskar 300kr + valfri frakt
7. Shwood Canby made in USA.
(SÅLDA!) 8. Limiterade Shwood × Atlantic Records Canby made in USA.
9. Corlin Eyewear Gelo.
10. Limiterade Sunday Somewhere × HappySocks Fading Sun.
Mer bilder och info skickas gärna på begäran. Jag och varan finns i Stockholm. Först till kvarn gäller som vanligt, och referenser finns bl.a. här https://klocksnack.se/threads/theargonaut.10238/! Priset går naturligtvis att diskutera något, om du är trevlig, smidig och snabb. Mejla bud, frågor, synpunkter på objekt eller säljare, förolämpningar mm., till vintagetime4ever (mejlsymbol) gmail (flugskit) com, eller släng iväg ett PM.
Reserverar mig för eventuella felskrivningar, samt förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen.
Tack för möjligheten att annonsera, och tack på förhand, eventuella köpare/bytare!
‐‐---------------------------------------------------------------
Skicket på solglasögonen sträcker sig från NOS till begagnade bruksskick med diverse brukspår, och kommer med fodralet på bilderna i bruksskick.
1. Vintage Ray-Ban B&L Gatsby style 7 W1519.
Önskar 450kr + valfri frakt
2. Vintage Ray-Ban B&L Predator series W1846.
Önskar 400kr + valfri frakt
3. Ralph Lauren RL 8047.
Önskar 350kr + valfri frakt
4. Vintage Carrera 96/S.
5. Quicksilver Dinero QS1104/777.
6. Julbo Explorer Cameleon.
7. Shwood Canby made in USA.
(SÅLDA!) 8. Limiterade Shwood × Atlantic Records Canby made in USA.
9. Corlin Eyewear Gelo.
10. Limiterade Sunday Somewhere × HappySocks Fading Sun.
Mer bilder och info skickas gärna på begäran. Jag och varan finns i Stockholm. Först till kvarn gäller som vanligt, och referenser finns bl.a. här https://klocksnack.se/threads/theargonaut.10238/! Priset går naturligtvis att diskutera något, om du är trevlig, smidig och snabb. Mejla bud, frågor, synpunkter på objekt eller säljare, förolämpningar mm., till vintagetime4ever (mejlsymbol) gmail (flugskit) com, eller släng iväg ett PM.
Reserverar mig för eventuella felskrivningar, samt förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen.
Tack för möjligheten att annonsera, och tack på förhand, eventuella köpare/bytare!
Senast ändrad: