• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Prisbump 28/11 - Hamilton GG-W-113 1976, issued

bernoulli

Guld
2-Faktor
Pris
2900
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej, önskar sälja min Hamilton med militärkoppling från juni 1976, den mäter in på 34mm. Om jag har fattat det rätt så användes bl.a. dessa av USA:s flygvapen. Klockan köptes av mig från USA för drygt ett år sedan som ett renoveringsprojekt, klockan saknade krona och har fått sig en genomgång från en forumuris. Där den bland annat fick en ny krona (ej orginal) samt ny lysmassa på minutvisaren.

22/10, gjort ett enkelt gångtest där den verkar diffa ca 5 sek på 24h, gångreserven låg på 49,5h där jag tror verket är specat till 50h PR.

Önskar 2900:- (3500kr) (3900kr) (4500kr)

Klockan kommer watch only med tre olika band som syns på bilderna nedan. F2F i Malmö/Lund annars skickar jag den spårbart som jag står för.
DSC_0793~2.JPG
DSC_1013~2.JPG
DSC_0918~3.JPG
DSC_1155~2.JPG
DSC_1153~2.JPG
DSC_1149~2.JPG
DSC_1151.JPG
DSC_1148.JPG

Tack KS för möjligheten att annonsera.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp