• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad *PRISBUMP 29/11* Omega Seamaster 300 Master Co-Axial

Pris
34000
Returpolicy
Ingen retur, så fråga hellre efter fler bilder innan köp
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min Omega Seamaster 300 Master Co-Axial referens: 23330412101001 den är utplockad 2016-12 så snart 2 år gammal. Länken är knappt använd så i mycket bra skick med andra ord. Medföljer gör även Omega original Bond Nato band värde ca 2000kr. Även detta i mycket bra skick då klockan använts i rotation med flera andra. Det finns några mindre märken/repor på bandhorn och inre bezelringen i stål men över lag i mycket fint skick! Glas och Liquidmetal-insert är helt repfria. Klockan kommer i Omegas nya träbox och självklart med certifikat och allt som ingick vid köp.

Fantastiskt fin klocka med Omegas fantastiska 8400 verk. Hittils den bästa klockan jag ägt och det tar emot att släppa taget om den.

Listpriset på denna idag är 57 100kr och jag säljer den för 34 000kr.
IMG_4431.jpg
IMG_4437.jpg
IMG_4436.jpg
 
Senast ändrad:
Topp