• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Prisbump 3: Loake 1880 & Berwick

Heartcone

Silver
2-Faktor
Pris
Olika
Returpolicy
Inga returer, be hellre om fler bilder eller mer information.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Det har blivit dags att rensa lite i skogarderoben, då jag inte använder dessa längre. Mellan sina sporadiska användningar har de vistats i rök- och djurfritt hem, i skopåsar i garderoben. Alltid förvarats med skoblock i. Samtliga kommer med tillhörande skopåsar, utan låda.

IMG_2720.jpeg

Loake 1880 Cannon i brunt läder med lädersula. Storlek UK9 F i Capital-lästen. I använt skick, med en större rispa på ena skon. Efter en uppfräschning kommer de ha mycket kvar att ge, men sätter priset lägre med tanke på rispan. Nypris idag: 3999:- hos Loake.

Mitt pris: 700:- skickat och klart, inklusive skoblock och skopåsar.
600:- F2F i Göteborg

IMG_2712.jpeg
IMG_2713.jpeg

(SÅLDA) Loake 1880 Pimlico i svart läder med Dianite-sula. Storlek UK9 F i Capital-lästen. I mycket gott skick. Den svarta modellen tillverkas inte längre, men samma modell i brunt läder ligger idag på 3999:- hos Loake.

Mitt pris: 1300:- skickat och klart, inklusive skoblock.1200:- F2F i Göteborg (SÅLDA)

IMG_2716.jpeg
IMG_2717.jpeg

Berwick 1707 Loafer i brun mocka med lädersula. Storlek UK8, alldeles för liten för mig. Endast buren vid ett tillfälle utomhus, vilket räckte för att rugga upp lädersulan. I mycket gott skick, har mycket kvar att ge. Vet inte exakt modell, men det ser ut att vara väldigt likt dessa.
Nypris idag: 2250:- (med Dianite)

Mitt pris: 600:- skickat och klart, inklusive skoblock.
500:- F2F i Göteborg.
IMG_2718.jpeg
IMG_2719.jpeg

Inga returer, be hellre om fler bilder eller mer information.

Tack KS för annonsplats.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp