• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Prisbump 4! Cartier Calibre de Cartier Rose gold fullset

Hangarhunden

Cartier
Pris
87000
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
105 000:- 99 000:- 95 000:- 89 000:-
87 000:-

En sista prisbump innan jag drar tillbaka klockan. Galet bra pris nu, om ni tittar runt.

Nu är det dags att sälja min härliga Calibre de Cartier i massivt roséguld på läderband. En tung pjäs med närvaro.
Inköpt av mig i Augusti 2020 som egen 50-års present. Certifikatet stämplat 2010.
Mycket bra skick, som synes på bilderna. Skarpa kanter och ser helt opolerad ut. Inga repor eller märken vad jag kan hitta, förutom ett mycket litet "hack" i kanten på det övre kronskyddet.
48 timmars gångreserv. Just mätt gången till +2,6 SPD. Dock ingen servicehistorik. Cartiers eget automatiska in-house verk 1904-PS MC.
Även läderbandet är i det närmaste i nyskick. Denna klocka kan inte ha blivit buren vid många tillfällen.
"Butterfly clasp" även den i massivt roséguld.
Kommer som full-set enligt bilder.
Finns i västra Skåne, och skickas helst inte. Men om du reser halva vägen så möts vi på mitten. Köparen behöver ha bra referenser i GoodGuy-tråden.
Säljer endast för att jag inte har tillräckligt med tillfällen att bära denna klocka.

Frågor eller fler bilder? Bara att höra av sig.

3.jpg

7.jpg
5.jpg
2.jpg
12.jpg
4.jpg
11.jpg

9.jpg
 
Senast ändrad:
Topp