• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Prisbump 6/8 Breitling Avenger Seawolf Chrono Blacksteel

Pris
18000
Returpolicy
Naturligtvis vid distansbyte
Bilder Skickat
  1. Ja
Breitling Avenger Seawolf Chrono Blacksteel på Prodiver 3 gummi med törnlås bytes mot annan mörktavlad Breitling på LÄNK typ Chronomat, Colt eller dylikt. Inte Aerospace eller SOH.
Quartz funkar utmärkt, titan likaså.
Även andra byten på länk kan funka, try me.
Min klocka kommer med, vad jag vet, samtliga papper inklusive från genomgång hos Breitling 2013. Boxar saknas dock. Håller tiden som den Superkvarts den är.
Lite färgskav på vridringen och en ding på ett bandhorn.
Originalgummit, Prodiver 2, medföljer. Om du är snäll medföljer även ett svart viklås från Strapcode vilket ska passa på Breitlings gummin avsedda för viklås.
Frågor och bytesförslag via pm.
Obs: Inga byten med pengar upp från mitt håll.
Nu även försäljning till utsatt pris!
Ny prisbump 6/8 18000:- OBRO

Kan ta en SKX 009 på jubilee som delbetalning.
Även andra byten kan övervägas dock endast på länk.

1037C958-3D93-436F-BE11-2ACA48E67A21.jpeg
33C808EB-2EB4-4657-ABAE-B0B1592FBB77.jpeg
78407CC0-8DA5-4E19-8BF1-08C6ABA46D0D.jpeg
32C0FC54-FB6F-45F6-9C5A-ADB96B728EC6.jpeg

Förbehåller mig rätten att vid kalla fötter dra tillbaka annons. Dock inte under pågående affär.
Tack för titten och tack KS för möjligheten att annonsera.
Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/the-quiet-man.10278/
 
Senast ändrad:
Topp