• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad PRISBUMP 9/1 - Tissot Tradition Chrono T063.617.36.037.00

månljus

Panerai
Säljer nu min Tissot Tradition Chrono (T063.617.36.037.00). Har varit nära på att släppa den tidigare men har alltid backat i sista stund. Gillar den men det är dags att den går vidare då den inte får tillräckligt mycket handledstid. Klockan är uttagen från AD (Lindahls Urmakeri) i september 2014. Garanti till september 2016. Fullset, allt ingår.

Klockan är i bra skick och håller tiden bra. Något litet märke på boetten mellan 7 och 8 som jag har försökt fånga på bild. Ett knappt synligt hairline på boettens sida, som inte går att fånga på bild. Hairlines på boettens baksida. Lädret är också överlag i bra skick, lite slitet på något ställe, se bild. Inget av detta tycker jag stör. Skiftar datum 00.30.

Information om klockan:
Urtavla: Vit
Glas: Safirglas
Diameter: 42 mm
Lug to lug: 42 mm
Tjocklek: 11,07 mm
Boett: Rostfritt stål/Rosé
Armband: Läder/Brun
Klassifikation 3 ATM - 30 m
Urverk: Analog Quartzverk - ETA G10.211

Nypris hos Lindahls: 3600 kr
Mitt pris: 2700 kr - Alla bud är dock välkomna
NYTT PRIS: 2600 KR
NYTT PRIS 2400 KR
NYTT PRIS 2300 KR

NYTT PRIS 2200 KR


Byten: Är öppen för förslag, både med pengar upp och ner, sätter bytesvärdet till: 2800 kr. Ser dock helst ett köp.
Frakt: Klockan finns i Stockholm. Ser helst en F2F-affär då det är min första försäljning här på KS. Kan dock skickas efter överenskommelse.
Retur: Vid försäljning F2F ingen retur, fortfarande garanti. I övrigt enligt överenskommelse.
Betalning: Swish eller kontant.
Referenser: Har inte hunnit göra några affärer via KS så välkommen att bli min första.
upload_2015-12-30_0-27-21.png
IMG_5735 kopia.jpg

IMG_5737 kopia1.jpg

IMG_5743 kopianu.jpg
IMG_5744 kopianu1.jpg


IMG_5742 kopiali6.jpg
IMG_5745 kopiali5.jpg
IMG_5749 kopiali1.jpg
IMG_5751 kopiali2.jpg
IMG_5752 kopiali3.jpg
IMG_5753 kopiali7.jpg

Fler bilder kan givetvis skickas vid intresse.
Min första annons och affär på KS så är det något som jag har missat eller har blivit lite galet så dra iväg ett PM. Har försökt vara helt transparent och ärlig med både information och bilder.

Tack för mig!
 
Senast ändrad:
Topp