nept
Silver
- Pris
- 500
- Returpolicy
- Alla ska vara nöjda men jag vill bli av med den
- Bilder Skickat
- Ja
Hej! Säljer en skärm som jag köpte ny förra året men som inte riktigt får plats på mitt pluttiga skrivbord.
Det är en Acer med budget-gaming-spec som kan köra upp till 165Hz vilket är skönt för ögonen i FPS-spel.
Foten är väldigt justerbar men som sagt med ett rätt stort fotavtryck, så stort skrivbord krävs. (Eller en after-market-upphängning, det är nån universell standard.)
Inga döda pixlar eller så, dock någon enstaka som inte lyser lika starkt som sina grannar, men inget jag reflekterat över under användning.
Stöd för HDMI och displayport. Strömkabel medföljer men ingen HDMI/DP-kabel.
Pris 899 kr eller bud, hämtas i Stockholm.
Produktsida här:
Lite bilder här
Det är en Acer med budget-gaming-spec som kan köra upp till 165Hz vilket är skönt för ögonen i FPS-spel.
Foten är väldigt justerbar men som sagt med ett rätt stort fotavtryck, så stort skrivbord krävs. (Eller en after-market-upphängning, det är nån universell standard.)
Inga döda pixlar eller så, dock någon enstaka som inte lyser lika starkt som sina grannar, men inget jag reflekterat över under användning.
Stöd för HDMI och displayport. Strömkabel medföljer men ingen HDMI/DP-kabel.
Pris 899 kr eller bud, hämtas i Stockholm.
Produktsida här:
XF240Q S - Tech Specs | Monitors | Acer United Kingdom - UM.UX0EE.S01
Acer XF Series gaming monitors, Full HD resolution with aspect ratio 16:9. Add to that you get AMD® FreeSync™, a 165Hz 2 refresh rate and a 1ms* response time, and you get the gaming you deserve.
www.acer.com
Lite bilder här
Bilagor
Senast ändrad: