ToolDiver
KS Explorers Club
- Pris
- 1000
- Returpolicy
- Nej
Säljer fina och roliga klockor.
Frakt bjuder jag
Tar endast Swish
F2F i Sthlm
1. Breitling Navitimer 41mm Sunburst Blue: 37.500kr (såld)
För mer info:
Full set Breitling Sunburst blue med läder och fantastiska 41mm stor. Det är enormt elegant och slim case med bara 10mm, vilket gör att den sitter perfekt på handleden oavsett om du har tynnre handled, som jag har, eller aningen biffigare.
COSC certifierad och väldigt fin finish. Perfekta hybriden mellan dress och sport.
Full set och kvitto från köp. Bandet på bilden är ett hirsh i väldigt bra kvalite. Orginalbandet i blått från Breitling är inte så använt och kommer givetvis med samt org. Breitling dubbelclasp. Klockan är uttagen 2021 från Erikson Urhandel enligt kvitto.
Butikspris: 61.000 kr
Billigast på Chrono: ca 43.000kr
3. Omega Moonswatch Neptune:
4000kr NU: 3750kr såld 4000kr
Full set + nytt wristbuddy band (orginalbandet medföljer självklart) som kostar närmare 700kr st. (Ej wb band vid PB)
4. Casio G-Shock ”Honeycomb” Limited Edition: 1000kr (såld)
Full set Casio G-Shock, oanvänd klocka (förutom för bilderna). Används den inte så borde den nog säljas till en annan. Lite roligt utförande på ljuset när man slår på den i mörker som är annorlunda från vanlig g-shock.
Frakt bjuder jag
Tar endast Swish
F2F i Sthlm
1. Breitling Navitimer 41mm Sunburst Blue: 37.500kr (såld)
För mer info:
Navitimer Automatic 41 Stainless steel - Blue A17326161C1P4 | Breitling
Discover the Breitling Navitimer Automatic 41 in a combination of Stainless steel, Blue and Blue Alligator leather. Find out more online.
www.breitling.com
Full set Breitling Sunburst blue med läder och fantastiska 41mm stor. Det är enormt elegant och slim case med bara 10mm, vilket gör att den sitter perfekt på handleden oavsett om du har tynnre handled, som jag har, eller aningen biffigare.
COSC certifierad och väldigt fin finish. Perfekta hybriden mellan dress och sport.
Full set och kvitto från köp. Bandet på bilden är ett hirsh i väldigt bra kvalite. Orginalbandet i blått från Breitling är inte så använt och kommer givetvis med samt org. Breitling dubbelclasp. Klockan är uttagen 2021 från Erikson Urhandel enligt kvitto.
Butikspris: 61.000 kr
Billigast på Chrono: ca 43.000kr
3. Omega Moonswatch Neptune:
4000kr NU: 3750kr såld 4000kr
Full set + nytt wristbuddy band (orginalbandet medföljer självklart) som kostar närmare 700kr st. (Ej wb band vid PB)
4. Casio G-Shock ”Honeycomb” Limited Edition: 1000kr (såld)
Full set Casio G-Shock, oanvänd klocka (förutom för bilderna). Används den inte så borde den nog säljas till en annan. Lite roligt utförande på ljuset när man slår på den i mörker som är annorlunda från vanlig g-shock.
Senast ändrad: