maxvh
Basic
Rensar lite kläder. Finns att hämta i Göteborgsområdet. Kan även skicka men då står köparen för frakten. Prioriterar f2f samt de som är sugna på flest plagg. Hör av er vid eventuella frågor.
Sänkt alla priser samt erbjuder resterande plagg + skor för 600:-
Tack KS för annonsplats.
1. J. Lindeberg Shearling. Storlek XS men är oversized så jag som vanligtvis bär S har kunnat använda den utan problem. Har använts under två vintrar. Finns små märken men inget superstort vad jag kan se. Nypris minns jag inte exakt men vet att den var relativt dyr. Pris: 500:- SÅLD
2. BLK DNM skjorta i storlek M. Denna sitter tight så skulle säga att den snarare är en S. Pris:100:- 50:-
3. A Days March overshirt i mossgrön. Storlek S. Pris: 300:- SÅLD
4. Samsoe Samsoe overshirt i svart. Storlek S. Pris:500:- 300:-
5. Tiger of Sweden bomberjacka. Finns två mindre prickar på framsidan av jackan, har inte försökt att åtgärda så kan eventuellt gå att få bort. Storlek 48. Pris: 100:- SÅLD
6. Två jackor från COS. Samma modell, ena i blå och andra i grön. Storlek S. Pris:100:- 50:- för båda.
7. Sneakers från ETQ Amsterdam. Svarta. Storlek 41. Fint skick, använda ca 4-5 gånger på torrt underlag. Nypris ca 2500:- Pris:500:- 400:-
8.Nike ACG skor. Använda vid ett tillfälle. Storlek 41. Pris: 250:- 200:- SÅLDA
Sänkt alla priser samt erbjuder resterande plagg + skor för 600:-
Tack KS för annonsplats.
2. BLK DNM skjorta i storlek M. Denna sitter tight så skulle säga att den snarare är en S. Pris:
4. Samsoe Samsoe overshirt i svart. Storlek S. Pris:
6. Två jackor från COS. Samma modell, ena i blå och andra i grön. Storlek S. Pris:
7. Sneakers från ETQ Amsterdam. Svarta. Storlek 41. Fint skick, använda ca 4-5 gånger på torrt underlag. Nypris ca 2500:- Pris:
8.
Senast ändrad: