- Pris
- Olika
- Returpolicy
- Vid funktionsfel och då inom ett dygn. Be om bilder och ställ fler frågor. Jag delger naturligtvis det jag ser och vet.
- Bilder Skickat
- Ja
Egentligen en hyfsat allround samling men tristess och vinterdepp kickar in, en förändring är behövlig. Därav kränger jag (sponant och ogenomtänkt kanske) alltihop (nästan).
CWC G10, issued -89 till flottan. Bra skick och härlig krämfärgad lume.
3000 inkl rek SÅLD
SMP Americas cup. Charmigt härjad. Vitguldsbezel. Går finfint. Blå innerbox, manual, cert, certhållare, tre lösa länkar. Befintlig size för handled cirka 17,5-18 cm.
(26000) 24000 inkl rek extra (SÅLD)
5645-7010 (?) daterad augusti -70. Kommer på ett grönt räserläder från tiden. Har displayback gjord för denna modell och medföljer gör det ursprungliga baklocket vilket tyvärr saknar medaljongen. Patinerad tavla med dragning åt laxgulaktigt, mycket fin. Går finfint.
(8250) (7000) 6000 kr inkl rek extra
Sjöö Sandström UTC Skydiver black night. Uttagen -17 och har några ytterst små spår av användning samt ett pyttelitet pvd-skav i nedre delen vänstra boettsidan. Sprillans batteri. Allt följer med minus cert.
(12,500) (11250) 10250 inkl rek extra SÅLD
Nu är smärtgränsen tangerad
Många fler bilder kan knäppas och skickas vid SERIÖST intresse.
Finns i västra Sthlm eller city för f2f, annars ingår rekad frakt enligt spec.
Jag har såklart en GG-tråd om du vill veta vem du har att göra med.
/MKRGG
CWC G10, issued -89 till flottan. Bra skick och härlig krämfärgad lume.
3000 inkl rek SÅLD
SMP Americas cup. Charmigt härjad. Vitguldsbezel. Går finfint. Blå innerbox, manual, cert, certhållare, tre lösa länkar. Befintlig size för handled cirka 17,5-18 cm.
(26000) 24000 inkl rek extra (SÅLD)
5645-7010 (?) daterad augusti -70. Kommer på ett grönt räserläder från tiden. Har displayback gjord för denna modell och medföljer gör det ursprungliga baklocket vilket tyvärr saknar medaljongen. Patinerad tavla med dragning åt laxgulaktigt, mycket fin. Går finfint.
(8250) (7000) 6000 kr inkl rek extra
Sjöö Sandström UTC Skydiver black night. Uttagen -17 och har några ytterst små spår av användning samt ett pyttelitet pvd-skav i nedre delen vänstra boettsidan. Sprillans batteri. Allt följer med minus cert.
(12,500) (11250) 10250 inkl rek extra SÅLD
Nu är smärtgränsen tangerad
Många fler bilder kan knäppas och skickas vid SERIÖST intresse.
Finns i västra Sthlm eller city för f2f, annars ingår rekad frakt enligt spec.
Jag har såklart en GG-tråd om du vill veta vem du har att göra med.
/MKRGG
Senast ändrad: