• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen Prisbump igen Vintage GS

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Pris
Olika
Returpolicy
Vid funktionsfel och då inom ett dygn. Be om bilder och ställ fler frågor. Jag delger naturligtvis det jag ser och vet.
Bilder Skickat
  1. Ja
Egentligen en hyfsat allround samling men tristess och vinterdepp kickar in, en förändring är behövlig. Därav kränger jag (sponant och ogenomtänkt kanske) alltihop (nästan).

872612E6-51E7-41AA-A86C-19A6D4AA06E9.jpeg

CWC G10, issued -89 till flottan. Bra skick och härlig krämfärgad lume.

3000 inkl rek SÅLD

45B1DE28-4CDB-4B44-9215-B729F2CC0E88.jpeg

SMP Americas cup. Charmigt härjad. Vitguldsbezel. Går finfint. Blå innerbox, manual, cert, certhållare, tre lösa länkar. Befintlig size för handled cirka 17,5-18 cm.

(26000) 24000 inkl rek extra (SÅLD)

4F21C55D-25F2-4FDC-8667-269129C0BE3F.jpeg

5645-7010 (?) daterad augusti -70. Kommer på ett grönt räserläder från tiden. Har displayback gjord för denna modell och medföljer gör det ursprungliga baklocket vilket tyvärr saknar medaljongen. Patinerad tavla med dragning åt laxgulaktigt, mycket fin. Går finfint.

(8250) (7000) 6000 kr inkl rek extra

152A00C1-6904-4051-9011-7D961F46A05A.jpeg

Sjöö Sandström UTC Skydiver black night. Uttagen -17 och har några ytterst små spår av användning samt ett pyttelitet pvd-skav i nedre delen vänstra boettsidan. Sprillans batteri. Allt följer med minus cert.

(12,500) (11250) 10250 inkl rek extra SÅLD

Nu är smärtgränsen tangerad :(

Många fler bilder kan knäppas och skickas vid SERIÖST intresse.

Finns i västra Sthlm eller city för f2f, annars ingår rekad frakt enligt spec.

Jag har såklart en GG-tråd om du vill veta vem du har att göra med.

/MKRGG

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp