240snusit
Silver
- Pris
- 12345
- Returpolicy
- En hederssak. Om det skulle uppstå några problem så hör av dig så ska jag göra mitt bästa för att lösa det.
- Bilder Skickat
- Ja
Välkommen till mitt digitala loppisbord! Jag går igenom saker från vänster till höger i bilderna. Jag är öppen för paketpriser och deals. Sakerna finns att hämta i Stockholms Norrort, men kan också skickas med önskat fraktsätt mot att köparen betalar. Har du några mer frågor eller vill ha mer bilder så tveka inte på att höra av dig - jag kan då ge mitt sms-nummer för lättare skickande av bilder.
Först ut några Eton-skjortor; de kostar alla 175kr styck, men vill du köpa allihopa så kostar det 600kr. De är lätt använda, men fortfarande i brukligt skick; de är dock ostrukna i skrivande stund. ALLA ETON-SKJORTOR ÄR SÅLDA
1. Eton-skjorta, st
2, Eton-skjorta, stl 39/15
3. Eton-skjorta, stl 39/15 1/2 Slim
4. Eton-skjorta stl 39/15 1/2 Slim
(alla knivar är rengjorda och har haft gängorna oljade)
5. Victorinox Classic SD. I oanvänt skick. Har reklamtryck på sig. Kommer i ett tillhörande fodral.
6. Victorinox Classic SD. I oanvänt skick. Har reklamtryck på sig. Kommer i ett tillhörande nyckelringsfodral.
7. Victorinox Climber. I använt skick, tillverkad cirka 1982.
8. Victorinox Executive. I använt skick, tillverkad sent 70-tal.
9. Wenger Traveler. I använt skick, tillverkad på 80-talet.
10. Wenger Forester. I använt skick, tillverkad tidigt 70-tal.
11. Richartz scoutkniv, tillverkad i Tyskland på 60-talet. I använt skick.
12. Eka kniv. I använt skick.
13. Vintage Ray-Ban Wayfarer II. I använt skick och en spricka i skalmen. 300kr SÅLD
14. Vintage Ray-Ban Olympian. I använt skick - det finns några tuggmärken på ändarna av skalmarna, annars i bra brukskick. Kommer i originalfodral.
15. Zippo tändare, Hard Rock Cafe. I stort sett oanvänd.
16. Zippo-tändare, i använt skick och med ett guldigt insert istället för stålfärgat. 50kr SÅLD
17. Zippo-tändare, i använt skick och kommer utan en veke. 50kr
18. Zippo-tändare, i använt skick och kommer utan veke. 50kr
19. Double "J" Saddlery revolverbälte. I använt skick men med mycket liv kvar i sig. Kräver sin bärare dock då det är nästan absurt tjockt. Längd: 111cm. 125kr SÅLD
21. Chanel Platinum Egoiste. Ungefär 80% kvar i flaskan. 175kr TILLBAKADRAGEN
22. Xikar Cigarrsnoppare. I använt men bra skick, bladen är vassa.
23. En låsdyrkarsats. Beställdes hem på fyllan från Massdrop och legat oanvänd sen dess. Tillverkad i USA. Vågar man ta
24. Beus&Matson "Djos" biljettång. Vad vore en loppis utan lite oväntade prylar? Perfekt för hemmakonduktören eller för nån som samlar på coola men udda prylar. I använt men fullt fungerande skick; du stoppar in en bit papper och tången går ett hål samt stämplar in ett nummer som man kan ställa in. 250kr är den väl ändå värd?
25. Vanson motorcyckel jacka. Stl 42. Tillverkad i USA. De vita partierna lyser i mörkret. I väl använt skick men har mycket liv kvar i sig.
26. Florsheim Imperial Shell Cordovan skor. Stl 43. I nästintill nyskick; de ser ut att ha prövats på en matta någon enstaka gång men är annars orörda.
27. Vintage Italienska flottan sneakers. Stl 43. I använt skick men med mycket liv kvar i sig.
Det var allt för denna gång. Tack KS för annonsplats!
Senast ändrad: