• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad PRISBUMP Longines Legend Diver 9,5K

HuckenJR

Omega
Pris
9500
Returpolicy
Enligt ök.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer nu min fina dykare från Longines som blir min första annons här på ks.
Köpt av klockmaster i Östersund. Jag har haft den nu i ungefär 2 år men har endast använt den drygt i 1 år.
Säljer med cert, box, sailcloth-strap som tyvärr är skadat och boken (Sport Legends). Det sitter ett Hirsch läderband på den just nu som självklart följer med.
Har inte mätt hur tiden går på den men har inte märkt något konstigt alls. Datumvisaren byter som vanligt.
Det finns små repor/hairlines vid lugsen p.g.a bandbyten och även små hairlines runt boetten.
Helst så säljer jag den f2f i Östersund för 9000 kr men kan även skicka den för 9500 kr.
Om du vill få mer info om detaljer om just klockan så finns det här https://www.longines.com/watches/heritage-collection/l3-674-4-50-0
Du kan absolut skriva till mig om du skulle ha någon fundering.

Bytes gärna mot en Longines Heritage Conquest 35mm eller något annat roligt under 40mm.


IMG_0739.JPG
IMG_0741.JPG
IMG_0743.JPG
IMG_0744.JPG
IMG_0745.JPG
IMG_0747.JPG
IMG_0752.JPG
 

Bilagor

  • IMG_0760.JPG
    IMG_0760.JPG
    204.9 KB · Visningar: 2
Senast ändrad:
Topp