• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad PRISBUMP! Mockasko med Nikesula, Cole Haan x Nike. Riktigt snygga!

otisred

Basic
2-Faktor
Pris
800
Returpolicy
Ja men helst inte.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljes;

1. Cole Haan x Nike mockasko, storlek 45. Nypris: 2600 SEK. Mitt pris: 800 SEK. Pris. 700 SEK!
Använda bara ca 3-4 gånger. Tycker dessa hybrider (med mocka och sportsula) brukar oftast vara lite sådär, men denna är enligt mig den snyggaste och bästa. Cole Haan med Nikes "lunar" sula. Riktigt bra kvalitet. Detta är den första marinblå modellen. Underbara med jeans eller chinos på jobbet. Perfekt nu när våren börjar närma sig! Egna foton lite längre ner.

2. Nike Air VaporMax vita, storlek 46. Nypris: 2200 SEK. Mitt pris: 1000 SEK. SÅLDA!
Brukar ha storlek 45 men denna modell passar 46 bra. Också använda ca 3-4 gånger. Riktigt snygg sko från Nike, den första modellen av Vapormax som kom som en bomb typ. Riktigt grym rent tekniskt också. Slutsålda sedan länge. Se foton nedan.

Finns vid Tekniska högskolan i Stockholm. Kan även skicka!

Cole Haan x Nike
Cole-Haan-LunarGrand-Wingtip-Navy-Suede-at-Concepts-1.jpg
Cole-Haan-LunarGrand-Wingtip-Navy-Suede-at-Concepts-5.jpg
Cole-Haan-LunarGrand-Wingtip-Navy-Suede-at-Concepts-4.jpg

cola-haan-lunargrand-wingtip-shoe-3.jpg

Nike Vapormax
Nike-Air-VaporMax-Triple-White-Product.jpg

colehaan1.JPG colehaan2.JPG colehaan3.JPG
nike1.JPG nike2.JPG

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp