• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen PRISBUMP! Omega PO 45,5 mm Co-Axial cal: 8500 Svart/Stål - Fullset

iologen

Omega
Pris
35000
Returpolicy
Enligt övk
Bilder Skickat
  1. Ja
PRISBUMP: 35000 (36000, 38000)
Den får stanna ett tag till :)

Bestämt mig för att försöka banta ner samlingen! Aldrig sålt en klocka jag använt så kan ev. få kalla fötter och dra tillbaka annonsen, dock ej under pågående affär.
Ref: 232.30.46.21.01.001, cal: 8500
Fullset med den nyare träboxen, cert, pictogram, manual, ytterbox samt oanvänd putsduk.
Inköpt Nov/Dec 2016. Jag är första och enda ägaren. Aldrig polerad.
Varsamt använd och roterad med andra klockor (max 100 tillfällen sedan ny). Väldigt robust och iögonfallande klocka.
Inga dings eller andra grövre repor på bezeln. Sedvanliga hairlines/swirls på clasp-länk.
Inga byten.
Föredrar F2F centrala Stockholm men kan skickas på köparens bekostnad. Swish som betalning. Goda referenser från tidigare affärer på KS finns.

Bilder:





IMG_8390.jpg
 
Senast ändrad:
Topp