240snusit
Silver
- Pris
- 12345
- Returpolicy
- Hör av dig om något skulle vara på tok så ska jag göra mitt bästa för att lösa det.
- Bilder Skickat
- Ja
Här kommer ett gäng vintageklockor som är till salu. Önskar du flera bilder eller har någon undran så är det bara att höra av sig. Jag är öppen för paketpriser och eventuellt byten, helst då vintage damur/damlänkar av lite högre kvalitet.
1. Fortis Performance. 34mm/18mm bandbredd. Guld på stål - har fått sig en liten inbuckling på guldet vid klockan 5. Tror inte att kronan är original. Går bra med bra amplitud senast jag kollade den på timegrapher för två månader sen. I min erfarenhet när jag burit den brukar den gå runt 20-30s+ per dag. Kommer head only, men jag har två fina guld doublé länkar till den (Clewvo nitad Beads of Rice och Montal Beads of Rice) som jag kan sälja tillsammans med klockan om så önskas. Pris: 1500kr
2. Omega Seamaster CK 14579. 34mm/18mm bandbredd. Klockan sackar mer än en minut per dag och enligt min urmakar är det smuts och rost i urverket, så säljs som en klocka med servicebehov. Har originalkrona. Pris:
3. Tissot Antimagnetique. 36mm/18mm bandbredd. Klockan har nyligen fått nytt glas och visarna relumade för att bättre passa tavlan. Timvisaren är böjd - jag har bifogat bild för att försöka illustrera detta. Ena bandhornet har slitage. Kronan är ej original till klockan. Går i min erfarenhet mellan 30-40s+ när jag burit den. Klockan hade god amplitud när jag senast kollade den i timegrapher för två månader sen. Kommer head only. Pris:
4. Royce Coin Watch. 34mm/18mm bandbredd. Guldplatterad boett med imiterat amerikanskt mynt på tavlan. Gulplatteringen är sliten på delar av baklocket. Går inom en minut plus per dag. Kommer på en guldplatterad Fischer kedjelänk. Pris:
Senast ändrad: