- Pris
- 50000
- Returpolicy
- Nej, pengarna måste has till annat
- Bilder Skickat
- Ja
Pris: 50000kr skickat och klart! Kommer med en extra tavla!
Bud mottages!
Nu säljer/byter jag en Rolex Datejust 16233 med Jubilee tavla och länk. Till klockan kommer även en Rolex Silver tavla om man känner att man vill byta!
Alla byten kan vara av intresse så testa! Det värsta som kan hända är ett nej
Specs:
Refnr: 16233
Serienr: X3(XXXXX) - 1991
Diameter: 36mm
Material: 18k guld och stål
WR: 100M
Tidsavvikelse: Inom Rolex standard! (-2/+2)
Klockan är servad hos Rob Engström där även krona och kronhals byttes så den håller tätt till 100m och den polerades inte!
Klockan kommer med en extra silvertavla, inner och ytter låda, Service cert och "Your Rolex Oyster" booklet.
Klockan kan tas till Stockholm om så önskas med lite framförhållning. Inget av värde förvaras i hemmet, skickar gärna och om allt går smidigt så bjuder jag självfallet på detta!
Vid fler frågor så är det bara att höra av sig!
Jag behåller rätten att välja köpare och dra tillbaka annonsen om jag ångrar mig!
Bud mottages!
Nu säljer/byter jag en Rolex Datejust 16233 med Jubilee tavla och länk. Till klockan kommer även en Rolex Silver tavla om man känner att man vill byta!
Alla byten kan vara av intresse så testa! Det värsta som kan hända är ett nej
Specs:
Refnr: 16233
Serienr: X3(XXXXX) - 1991
Diameter: 36mm
Material: 18k guld och stål
WR: 100M
Tidsavvikelse: Inom Rolex standard! (-2/+2)
Klockan är servad hos Rob Engström där även krona och kronhals byttes så den håller tätt till 100m och den polerades inte!
Klockan kommer med en extra silvertavla, inner och ytter låda, Service cert och "Your Rolex Oyster" booklet.
Klockan kan tas till Stockholm om så önskas med lite framförhållning. Inget av värde förvaras i hemmet, skickar gärna och om allt går smidigt så bjuder jag självfallet på detta!
Vid fler frågor så är det bara att höra av sig!
Jag behåller rätten att välja köpare och dra tillbaka annonsen om jag ångrar mig!
Senast ändrad: