Klockbaronen
Basic
- Pris
- 4000
- Returpolicy
- Inga garantier på gamla klockor.
- Bilder Skickat
- Ja
Seiko Helmet Darth Vader ref. 6139-7100. Klockan är i bra skick med några små tecken på användning. Klockan är en automatisk kronograf. Fullt fungerande. Den levereras med sitt original seiko stålarmband. Klockan håller tiden och är enligt tidigare ägare serverad i maj 2024. Kommer med 2 extra länkbitar. (5000kr) -> 4700kr.
Bostol med Helium Valve crown. 37x44mm och ETA 2378.
JB Champion länk. Toppenskick!
okänd servicehistorik men tickar på och verkar hålla tiden som den ska. Andas kvalité. (4000kr) -> 3500kr.
Skickas väl paketerad i ett vadderat kuvert med PostNords "skicka lätt" spårbart, eller annan frakt om så önskas. Försäkrat kostar 56kr extra. Inom EU kan fraktkostnaden också vara en annan, kontakta mig så fixar vi det.
Jag lämnar inga garantier på gamla klockor. Bilderna är en del av beskrivningen. Kontakta mig om du har några frågor. Jag har gott om goda referenser. Med vänliga hälsningar - JB.
Bostol med Helium Valve crown. 37x44mm och ETA 2378.
JB Champion länk. Toppenskick!
okänd servicehistorik men tickar på och verkar hålla tiden som den ska. Andas kvalité. (4000kr) -> 3500kr.
Skickas väl paketerad i ett vadderat kuvert med PostNords "skicka lätt" spårbart, eller annan frakt om så önskas. Försäkrat kostar 56kr extra. Inom EU kan fraktkostnaden också vara en annan, kontakta mig så fixar vi det.
Jag lämnar inga garantier på gamla klockor. Bilderna är en del av beskrivningen. Kontakta mig om du har några frågor. Jag har gott om goda referenser. Med vänliga hälsningar - JB.
Senast ändrad: