• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad PRISBUMP! Seiko PADI med domeglas, Yobokies BoR mm

nbabe

Breitling
Pris
3200
Returpolicy
Inom 24 h
Bilder Skickat
  1. Ja
Hallå fellow KS:are!

Säljer en SRPA21 PADI Turtle uttagen hos KM i Globen augusti 16 av tidigare ägaren, jag är den andre ägaren och köpte den i januari 2018 här på forumet. Den har uppgraderats med ett Yobokies Beads of Rice med Seiko på claspen. Vidare har ett kupat glas med blå ar-behandling från Crystaltimes monterats samt en custom S-märkt krona. Allt gjordes utav första ägaren. Glas och krona monterat av urmakare så den har provtryckts i samband med det, enligt förra ägaren. Kvitton på detta finns och medföljer.
Originallänk, blåa silikonbandet, originalkronan, box (inner & ytter), hangtags och allt annat som ingick vid inköpet medföljer.

Den är i fint skick men med lite nagg på bandhornen vid klockan 6 (se bild 3) samt swirls på spännet (se bild 7).

Länk till den annons som jag slog till på (clearat med tidigare ägaren att jag får länka till den) för bättre och mer rättvisa bilder.
https://klocksnack.se/threads/unik-seiko-padi-med-domeglas-yobokies-bor-mm.84764/

Pris; 3800 kr. (samma pris som jag gav). PRISBUMP 3200 KR. F2F i Stockholm.
Retur inom 24 timmar (i samma skick) med rek. på köparens bekostnad.

Min referenstråd: https://klocksnack.se/threads/nbabe.85358/

Tack KS för annonsplats!


6yeU5cLlRZKnoxAsMRnwaw.jpg

r8tIrMihTO6SZ0vM698Z7A.jpg

F2YIgXlkSR29H0Mcyx%dPA.jpg
FH18tOZ+QYOYEGoaWnjFag.jpg
p3C4tUHxQ9a+2EFOm8qMEA.jpg
vIUHLzxQRNKmw+s5v+A7vw.jpg

kNCNeYzDSCayThXz2qBVFA.jpg
 
Senast ändrad:
Topp