• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad PRISBUMP Seiko SRPD53K1 Pepsi

Jompa99

Basic
Pris
1500 sek
Returpolicy
Enligt ök.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hade tänkt behålla denna men har köpt på mig ett par andra klockor och har märkt att denna sällan blir använd så därför får den gå vidare i alla fall.

En modern SKX009 till utssendet med 4R36 urverk. Uttagen 1 maj 2020 så garanti kvar till 2022.
Diameter: 42,5mm
Tjocklek: 13,4mm
Gångreserv 41h
Datum samt dag

Jag skulle beskriva skicket som bra. Det finns spår efter använding i form av hairlines, inga dings vad jag kan hitta. Det finns en mindre swirl(?) på sidan av boetten (sidan med kronan). Den syns dock enbart i vissa vinklar/visst ljus. Jag har försökt få med den på bild så gott det går och markerat den på bilden.

Efter att ha använt den konstant några dagar i streck och mätt med Watch Tracker så snittar den -13 spd.

Det som ingår:
Klockan på länk
Extra länkbitar
Sämplat certifikat
Instruktionsbok

Pris: 1800, 1500kr

Affär F2F i Mariefred med omnejd alternativt kan jag skicka den.
Betalning med swish.

IMG_7060.JPG

IMG_7061.JPG
IMG_7063.JPG
IMG_7067.JPG
IMG_7069.JPG
IMG_7073.JPG
IMG_7066.JPG

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp