Jompa99
Basic
- Pris
- 1500 sek
- Returpolicy
- Enligt ök.
- Bilder Skickat
- Ja
Hade tänkt behålla denna men har köpt på mig ett par andra klockor och har märkt att denna sällan blir använd så därför får den gå vidare i alla fall.
En modern SKX009 till utssendet med 4R36 urverk. Uttagen 1 maj 2020 så garanti kvar till 2022.
Diameter: 42,5mm
Tjocklek: 13,4mm
Gångreserv 41h
Datum samt dag
Jag skulle beskriva skicket som bra. Det finns spår efter använding i form av hairlines, inga dings vad jag kan hitta. Det finns en mindre swirl(?) på sidan av boetten (sidan med kronan). Den syns dock enbart i vissa vinklar/visst ljus. Jag har försökt få med den på bild så gott det går och markerat den på bilden.
Efter att ha använt den konstant några dagar i streck och mätt med Watch Tracker så snittar den -13 spd.
Det som ingår:
Klockan på länk
Extra länkbitar
Sämplat certifikat
Instruktionsbok
Pris:1800, 1500kr
Affär F2F i Mariefred med omnejd alternativt kan jag skicka den.
Betalning med swish.
En modern SKX009 till utssendet med 4R36 urverk. Uttagen 1 maj 2020 så garanti kvar till 2022.
Diameter: 42,5mm
Tjocklek: 13,4mm
Gångreserv 41h
Datum samt dag
Jag skulle beskriva skicket som bra. Det finns spår efter använding i form av hairlines, inga dings vad jag kan hitta. Det finns en mindre swirl(?) på sidan av boetten (sidan med kronan). Den syns dock enbart i vissa vinklar/visst ljus. Jag har försökt få med den på bild så gott det går och markerat den på bilden.
Efter att ha använt den konstant några dagar i streck och mätt med Watch Tracker så snittar den -13 spd.
Det som ingår:
Klockan på länk
Extra länkbitar
Sämplat certifikat
Instruktionsbok
Pris:
Affär F2F i Mariefred med omnejd alternativt kan jag skicka den.
Betalning med swish.
Senast ändrad: