Sebbson
Basic
- Pris
- 33000
- Returpolicy
- Om ej äkta Omega
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer nu min fantastiskt fina Omega Speedmaster Professional som är uttagen hos Rob Engström 27 mars 2018.
Referens: 311.30.42.30.01.005
Endast ett fåtal hairlines på boett (från bandbyte) och några på länkens spänne.
Klockan är använd i rotation med andra klockor och den har oftast burits på något annat än länken. Velcro och Omega Nato är oanvända och har plasten kvar. Plasten sitter även kvar på boxens logotyp.
Självklart fullset med allt vad det innebär, jag skickar även med ett nästintill oanvänt brunt mockaband.
Klockan finns för f2f i Göteborg. Kan skickas vid förskottsbetalning, köparen står för fraktkostnad. Byten och delbyten är inte av intresse.
Prisbump: 33 000 kr --> 32 000 kr -- > 31 000kr
Såld utanför klocksnack för 31 500:-
Tack klocksnack, för annonsplats och ett fantastiskt trevlig forum!
Referens: 311.30.42.30.01.005
Endast ett fåtal hairlines på boett (från bandbyte) och några på länkens spänne.
Klockan är använd i rotation med andra klockor och den har oftast burits på något annat än länken. Velcro och Omega Nato är oanvända och har plasten kvar. Plasten sitter även kvar på boxens logotyp.
Självklart fullset med allt vad det innebär, jag skickar även med ett nästintill oanvänt brunt mockaband.
Klockan finns för f2f i Göteborg. Kan skickas vid förskottsbetalning, köparen står för fraktkostnad. Byten och delbyten är inte av intresse.
Prisbump: 33 000 kr --> 32 000 kr -- > 31 000kr
Såld utanför klocksnack för 31 500:-
Tack klocksnack, för annonsplats och ett fantastiskt trevlig forum!
Senast ändrad: