• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad *prisbump SISTA* Speedmaster Professional ref. 35705000, ev byte?

DrEmil

Omega
2-Faktor
Pris
27000
Returpolicy
F2F i Stockholm, ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Bästa klocksnack!

Det är med stor sorg som min Speedmaster ska få vandra vidare. Den får nästan ingen handledstid alls och den behöver kärlek!

Klockan är en Speedmaster Professional med referensen 35705000. Den är inköpt i Juni 2011 och jag är den enda ägaren av klockan. Jag har inte gjort någon kontroll av hur den håller tiden, men den behöver inte ställas om efter en veckas användning i alla fall! Den har aldrig fått bada eller liknande då den trots allt är gjord för turer uppåt i atmosfären. Var nyligen inne på Bo Berggren i Stockholm, där den är inhandlad, och eftersom den fortfarande tickade på utan problem så tyckte de att man kunde vänta med service i dagsläget!

Skicket på klockan är bra, men använt. Det finns självklart flertalet mikrorepor och liknande på både klockan och hesaliten, dock inget som påverkar själva klockan i övrigt (se bilder för att få en egen uppfattning).

Alla tillbehör finns inklusive länkbitar, box, cert och till och med kvittot från köptillfället (känner mig som en hoarder…).

Jag tänkte mig kring 28’, nu 27000(!), eller nej enbart 25999:- för klockan. Men jag är även intresserad av byten. Helst en Tudor BB36 (på länk) + lite pengar emellan. Är dock öppen för andra byten med både pengar upp eller ner, kom med förslag!

Affär sker helst i Stockholm F2F, om den ska skickas krävs betalning innan och frakt på köparens egen risk!

Det är en fantastisk klocka och jag önskar att någon ska få njuta av den lika mycket som jag, så gör mig en tjänst och rädda denna speedy!

Tack klocksnack för ett bra forum!
Ha det bäst!
/dremil
 

Bilagor

  • 1.jpg
    1.jpg
    178.8 KB · Visningar: 12
  • 2.jpg
    2.jpg
    127.9 KB · Visningar: 15
  • 3,1.jpg
    3,1.jpg
    148.4 KB · Visningar: 17
  • 3,2.jpg
    3,2.jpg
    243.1 KB · Visningar: 19
  • 4.jpg
    4.jpg
    120.2 KB · Visningar: 16
  • 5.jpg
    5.jpg
    118.6 KB · Visningar: 13
  • 6.jpg
    6.jpg
    126.8 KB · Visningar: 13
  • 7.jpg
    7.jpg
    118.3 KB · Visningar: 14
  • 8.jpg
    8.jpg
    185.1 KB · Visningar: 13
  • 9.jpg
    9.jpg
    188.3 KB · Visningar: 13
  • 10.jpg
    10.jpg
    202.2 KB · Visningar: 12
  • IMG_6422.jpg
    IMG_6422.jpg
    145.5 KB · Visningar: 9
  • IMG_6426.jpg
    IMG_6426.jpg
    133.4 KB · Visningar: 10
  • IMG_6427.jpg
    IMG_6427.jpg
    75.3 KB · Visningar: 9
  • IMG_E6426.jpg
    IMG_E6426.jpg
    110.9 KB · Visningar: 8
  • IMG_E6445.jpg
    IMG_E6445.jpg
    120.4 KB · Visningar: 12
Senast ändrad:
Topp