• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad PRISBUMP!! Squale 1521 Ocean - den perfekta sommarklockan

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor
Pris
SEK 5400
Returpolicy
Inom 24 timmar från mottagande och endast om skicket avviker väsentligt från beskrivningen.
Bilder Skickat
  1. Ja
NU 5400:-!!

Det är med en gnutta sorg i hjärtat som jag bestämt mig för att skilja mig åt från denna pjäs. Men, den får alldeles för lite handledstid och avyttras då annat är på ingång.

En Squale 1521 Ocean med vacker sunburst-tavla. Klockan har varit i min ägo sedan slutet av oktober 2020 och använts sparsamt under tiden. Skulle därför säga att skicket är därefter och alltså mycket gott. Minimala märken på bandhornens undersida efter bandbyten, men inget värre än så. Jag har gjort mitt bästa för att få till så rättvisande bilder som möjligt.

Klockan går precis som man kan förvänta sig att en klocka med enbart sex månader på nacken ska gå - dvs utan problem.

Med på köpet medföljer allt som syns på bilden och som kom vid köp, dvs box, cert, instruktionsbok och ett original läderband från Squale i nära nyskick då det endast användes en månad (som missades på gruppbilden, men har fotograferats separat).

Finns F2F i Stockholm eller skickas på köparens bekostnad och risk. Swish föredras som betalningsmetod.

För fler bilder, frågor eller andra funderingar är det bara att hojta! Jag förbehåller mig rätten att välja köpare samt dra tillbaka annonsen, men självklart inte under pågående affär.

tempImageubGXWG.png

tempImageI6CHbC.png

tempImageDrCL8O.png

tempImagefKRLlY.png

tempImage1d9MNQ.png

tempImageS6gIQg.png

tempImagej05lgG.png

tempImage0atDKL.png

tempImageX959c4.png

tempImagevwB68w.png

tempImagecLMZW0.png

tempImageUi4HJb.png

tempImageyx2A2s.png

tempImage6ab6qE.png


Tack KS för annonsplats och härligt forum!
 
Senast ändrad:
Topp