• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sista pris! Tag Heuer Formel 1 Calibre 16 säljes eller bytes.

NickG

Cartier
Pris
9500
Returpolicy
Om beskrivningen inte stämmer
Bilder Skickat
  1. Ja
Tidigare 11.500, 10.500 Nu 9.500kr! Mitt sista pris annars behåller jag den.

Säljer min Tag Heuer Formel 1 Calibre 16 CAZ2010 pga att jag har lite många Tag Heuers i klocklådan och vill testa något nytt märke.

Klockan mäter 44mm men eftersom den har väldigt kort lug-to-lug så bärs den väldigt mycket mindre.
Klockan är i fint skick utan några skador, men spår av användning (Läs hairlines på bezeln). Går som den ska och kronografen nollställer som den ska.

Klockan kommer Watch Only med originalgummi från Tag Heuer, samt ett Zuludiver gummi med clasp som syns på bilderna.

F2F Göteborg eller skickas. Ser helst en bytesaffär mot Breitling eller Omega, öppen för de flesta modeller. bl.a Colt GMT, Colt, Superocean, Seamaster. Helst ett byte mot klocka med lika värde men kan betala upp till 5.000kr mellanskillnad vid rätt objekt.
B7EF1594-2D51-4C08-BF88-165062968281.jpeg

DSCN0379_Fotor.jpg

DSCN0382.JPG
 
Senast ändrad:
Topp