• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen PRISBUMP x2! Tudor Prince Oysterdate

EmmiiLL

Basic
2-Faktor
Pris
15000
Returpolicy
Ingen retur vid F2F, enligt överenskommelse om klockan ska skickas.
Bilder Skickat
  1. Ja
Sänker till 14.500:- 14.000:- Billigare än så här blir det inte, då får den ligga kvar i lådan tills den blir såld. Så länge annonsen är aktiv finns klockan kvar! Bytesvärde dock fortfarande 15.000:-

Nu kommer den här fina klockan ut till salu då jag inte riktigt "klickade" med den, klockan är väldigt nyligen köpt här på forumet. Lägger ut den för samma pris som jag betalade.

Tudor Prince Oysterdate two-tone
Ref. 75203
Bezel och krona i 18k guld
Rolex krona och Rolex boett
Klockan är daterad till 1985
Kommer på original jubilee från tudor, det följer även med ett brunt racing läder från geckota
Länken är tyvärr lite skavd på något ställe men överlag i fint skick, inget man lägger märke till när den bärs på armen
Servad 2017 enligt förra ägaren men har inga papper på det
Inga andra tillbehör, watch only
Klockan håller tiden bra vad jag har märkt när jag burit den, den är inte uppmätt i någon timegrapher men skulle gissa på ca +-10-15 sekunder per dag.
Ser helst en F2F men kan även skickas, klockan finns runt Helsingborg. Skicka ett PM så försöker jag svara på eventuella frågor eller fixar fler bilder. Byten är intressant, max 10k upp.

IMG_20200406_192702.jpg
IMG_20200406_193048.jpg
IMG_20200406_192827.jpg
IMG_20200406_192853.jpg
IMG_20200406_192922.jpg
IMG_20200406_192912.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp