• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Prisbump - Ytterplag & skor (Lardini, Loake, m.m.)

Bikinigubben

Panerai
2-Faktor
Pris
9999
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Tja, håller på att rensa garderoben. Se beskrivning för varje enskilt plagg.

Allt finns i Sthlm, lättast för mig att mötas i city under veckodagarna, annars flexibel under helg. Om det ska skickas står köparen för frakt och ev. risk. Referenser finns.

Lardini rock
En enkelknäppt klassisk ull rock från Lardini. Normal passform. Marinblå. Köpt på forumet tidigare, ursprungligen från Gabucci. Strl. 50 och bra skick. Andra knappen vid midjan verkar något lös men löses genom att sys på igen, funkar dock perfekt nu. Tror nypris är ca 7-8000kr.

Pris: 3000kr + ev. frakt.

Mina bilder nedan:
IMG_3529.jpg

IMG_3530.jpg

Bild från Gabucci:

zoom.jpg


Loake Lincoln Loafers
Ett par tassels från Loake i modellen Lincoln. Tror F står för vilken fit, strl 10.5 också. Använda under sommar men bra skick. Nypris ca. 2300kr. Skoblocken ingår ej.

Mitt pris: 1000kr + ev frakt.
Mina bilder nedan:
IMG_3543.jpg

IMG_3544.jpg

IMG_3545.jpg


Barker Monkstraps
Även dessa sparsamt använda. Köpta i London för ca 2500kr om jag inte minns fel. Jäkligt sköna men använder aldrig så de får lämna. Strl 10. Skoblocken ingår ej.

Mitt pris: 700kr + ev frakt.
IMG_3546.jpg

IMG_3547.jpg

IMG_3548.jpg
 

Bilagor

  • IMG_3526.jpg
    IMG_3526.jpg
    151.6 KB · Visningar: 4
  • IMG_3553.jpg
    IMG_3553.jpg
    135.7 KB · Visningar: 4
  • IMG_3554.jpg
    IMG_3554.jpg
    136.4 KB · Visningar: 3
  • IMG_3555.jpg
    IMG_3555.jpg
    130.3 KB · Visningar: 3
Senast ändrad:
Topp