• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Prisbump!: Zegna, Prada, Jacob Cohen, Loake, D&G etc.

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Pris
900
Returpolicy
Efter överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Tjena,

För de som följt med så har jag åkt på ett par ekonomiska smällar och måste därför avyttra lite saker. Tidigare jackor och några skjortor, nu främst en kombination av allt från ytterkläder till lackskor.

Frakt är inte medräknat i pris. Returpolicy om nödvändigt efter överenskommelse.
Samtliga plagg är använda, jag har försökt ta så bra bilder som möjligt för att tydliggöra dess skick men har ni några frågor - säg till.
PM:a för GG-tråd.

Och tycker ni att priserna är fel - skicka ett bud!

Först ut är en D&G-jacka. Den har några år på nacken men är i bra skick. Finns ett hål i fodret, syns dock inte när jackan är på men jag vill vara tydlig med detta.

Nypris låg på strax under 10 000 har jag för mig.
Mitt pris: 1800.
Nytt pris: 1200
Storlek: 52

4RNTESM.jpg

pm9IxyX.jpg

N6tTOwZ.jpg


Näst ut är en klassisk skepparkavaj från GANT. Ett plagg som bör vara nästa obligatoriskt i var mans höstgarderob.
Denna är från GANT och håller, vill jag påstå, mycket hög kvalitet.

Nypris: 4500
Mitt pris: 1500
Nytt pris: 1200
Storlek: Large men sitter litet större tycker jag. Jag har large men kan ha en tjocktröja under.

OBS: bilderna på denna blev märklig. Det är inga hål eller märken på den vilket bilderna kanske missvisar.

NMiPCnM.jpg


AdcerXC.jpg


Jacob Cohen jeans
Storlek: 33
Nypris: Minns ej exakt men cirka 3k
Mitt pris: 500
Nytt pris: 300

Obs, notera att lappen sitter löst (märket). Fixas enkelt med ett stygn.

H4cQi7z.jpg


PsWdgGl.jpg

tkA2Cti.jpg


(Sålda!!)Prada-sneakers, nypris 4-5k (minns ej exakt).
Mitt pris: 1200
Storlek:43,5 (Motsvarande).

oB5KfTT.jpg

cNHRyse.jpg

vyXrWzJ.jpg

Gjbrljg.jpg


Zegna jeans (ZZegna)
Storlek: 33
Nypris nära 3k
Mitt pris: 700
Nytt pris: 450
Älskar dessa precis som Jacob Cohen jeansen men mina lår är för stora numer, tyvärr. Höger ficka har en reva på insidan.(syns inte, funktionen är fullt duglig).

7vTfCB6.jpg

yXxIyXo.jpg


lrfjJ1r.jpg


J15PKt8.jpg


Smokingskor: Cavaliere
Storlek 44.
Inköpspris: Inte en aning
Pris: 400
Nytt pris: 300

2VvTkhV.jpg

UlTpc75.jpg

gjjvnaw.jpg



(sålda!) Loake-kängor med danite-sulor. Perfekt till blöt svensk höst/vinter/vår.
Storlek: 44
Pris: 900

DFhtvRf.jpg


0oZ82Yc.jpg


FZyDLVm.jpg


8rXtnmD.jpg
 
Senast ändrad:
Topp