• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Prisförslag på en Tag Heuer 1000?

Rojalisten

Silver
Sitter och slö surfar efter en Tag Heuer. Tänkte att en sån har man ju aldrig haft, så varför inte testa!
Snöade mig in på en 1000 series, dvs dykare som producerades runt 80-90 talet.

Hittade dessa på webben och tänkte höra vad för pris som är vettigt och lägga på dessa?
Vad tycker ni?

$_57.JPG

$_57.JPG

1 till 4tusen skulle jag säga. Beroende på skick, länk osv. :) Tänk på att kolla upp REFen du budar på eller köper noga, finns i 34mm-42mm~ så storleken kan variera rejält.

Senast ändrad:
Jo, förvisso, men en logga som är fel är en dealbreaker för mig, men visst tag heuer är nog billigare än heuer och ändå cool

Dom där är rätt trevliga att titta på men känns ganska menlös på handleden, lite känsla av aluminiumfolie:)

Instämmer i kören max 4k.

Jo, förvisso, men en logga som är fel är en dealbreaker för mig, men visst tag heuer är nog billigare än heuer och ändå cool
Ser som sagt likadana ut i övergångsfasen men visst är gamla heuers något annat än tag heuer.

Dock är TH underskattade då dom går att köpa billigt och håller bra kvalitet.
Finns mycket som kan vara en dealbreaker, speciellt fantasipriser...

Sitter och slö surfar efter en Tag Heuer. Tänkte att en sån har man ju aldrig haft, så varför inte testa!
Snöade mig in på en 1000 series, dvs dykare som producerades runt 80-90 talet.

Hittade dessa på webben och tänkte höra vad för pris som är vettigt och lägga på dessa?
Vad tycker ni?

$_57.JPG

$_57.JPG
Har du hittat något skoj än?

Tillbaka
Topp