• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Prisfest!!! Longines WWW Greenlander

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Jag stramar upp mitt bestånd och låter den här krigaren marschera vidare. Jag försöker ha överseende med att vissa synnerligen granna ur har datum men det slutar oftast med att jag inte trivs med den i längden. Så även denna gång. Jag är en rätt så risig fotograf men som tur är låter föregående ägare mig länka till hans annons som är späckad med fakta och innehåller fina bilder: https://klocksnack.se/threads/sold-longines-www-greenlander-heritage.56700/ Jag föredrar f2f i Göteborg men kan så klart även skicka den på köparens bekostnad. Den säljs på original Longines-läderband med spänne i vitmetall men jag tycker själv att den gör sig bäst på natoband.
Diameter: 38.5mm, 20mm mellan bandhornen.
Pris: 7000:- 6500:- Nu 6000:-!!!
Retur: ej vid f2f, inom 24h vid distansaffär förutsatt att den returneras i samma skick som den mottogs.

Välkommen att höra av dig med frågor eller om du vill ha kompletterande bilder.
IMG_4544.JPG

IMG_4548.JPG

Så här fin är den på grått corduraband.:)
IMG_4559.JPG

IMG_4560.JPG

Tack för att KS finns och att vi får möjligheten att annonsera här!
 
Senast ändrad:
Topp