P
Philippe Stern
Guest
Någon som hört när den kommer? Den kommer alltid. Precis som den svenska sommaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack.2 mars.
Hur vet du det? Källa?2 mars.
Jag fick höra efter helgen 2-4 mars.2 mars.
Jag fick höra efter helgen 2-4 mars.
2 mars.
Inte den blekaste. Gissningsvis mycket på sportstål, mtp efterfrågan.Hur många procent?
Höjer dom tillräckligt mycket kommer det att finnas klockor att köpa.Har ingen effekt då det inte finns klockor att köpas (stål sport)
Va?! Ljög Jocke?2a mars Hahaha! Ja, som vanligt skickar Rolex ut ett PM ett halvår innan eller
Var inte med på ironin i hans inlägg Man vet ju aldrigVa?! Ljög Jocke?
Ojdå. Så du har blivit både präktig och forumpolis?En klassisk trolltråd. Lås!
Präktig har jag alltid varit och drömmen om att få bli moderator lever än.Ojdå. Så du har blivit både präktig och forumpolis?
Precis när en tråd börjar bli intressant och livfull så blir någon alltid anal och skriker ”Lås!”. Ofta trådar där jag är med. Känner mig kränkt #MeTooPräktig har jag alltid varit och drömmen om att få bli moderator lever än.
Känslan när man ba stänger en tråd för att den verkar tjafsig måste vara magisk!
Eyy bre, skaffa en egen hashtag! Typ #fillebutthurttoo.Precis när en tråd börjar bli intressant och livfull så blir någon alltid anal och skriker ”Lås!”. Ofta trådar där jag är med. Känner mig kränkt #MeToo
Ingen höjning förra året.Kommer det en höjning varje år eller är det bara på skämt? Om det inte är på skämt vad var höjningen på förra året?
Har för mig att de gjorde en monsterhöjning (10 %?) för ngt/några år sedan. Men borde väl annars vara som snittet?Kommer det en höjning varje år eller är det bara på skämt? Om det inte är på skämt vad var höjningen på förra året?
Oj, 10% var rejält.Har för mig att de gjorde en monsterhöjning (10 %?) för ngt/några år sedan. Men borde väl annars vara som snittet?
Ge inte upp drömmen. Kan @yonsson bli moderator så finns det hopp för oss alla.Präktig har jag alltid varit och drömmen om att få bli moderator lever än.
Känslan när man ba stänger en tråd för att den verkar tjafsig måste vara magisk!
Vill också minnas att det var en liten höjning tidigt 2016?var det inte 6% höjning 2016?
Tror den kom 1 februari, köpte iaf ny DJ strax innan.. slutet på januari var det.Vill också minnas att det var en liten höjning tidigt 2016?