• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen [Prisjust.] Omega Seamaster Automatic Genève

Arsius11

Cartier
2-Faktor
Säljer av en härlig 70-talare som jag har i mina ägo. Klockan är i snuskigt bra skick för sin ålder, helt i original.
Har tyvärr legat i lådan och inte fått någon handledstid, vilket är synd. Armbandet i absolut nyskick (spår av att ha varit i låda+winder)
Signerad Omega-logga x3 - krona, glas och urtavla. Genomgången vid köp ua, ingen tidsavvikelse uppmätt dock. Automatiskt kaliber 1481 snurrar i klockan med 'quick-set' funktion för datum.

Låter bilderna tala för sig själva:

Omega Automatic Geneve 1.jpg
Omega Automatic Geneve 2.jpg
Omega Automatic Geneve 3.jpg
Omega Automatic Geneve 4.jpg
Omega Automatic Geneve 5.jpg


Prisidé: 5k (tidigare 5.500 kr) + valfri frakt
Byten: Tveksamt, men try me
Retur: Nej, risken finns att jag ångrar mig o_O Samt att pengarna skall gå till annat vid försäljning.

Ser helst en affär i Göteborgsområdet, men kan som sagt skickas. Kan om så önskas spela in en snutt där man ser klockan ticka.
Vill påstå att detta är en unik pärla med tanke på skicket den är i :angel:
 
Senast ändrad:
Topp