• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Prisjusterad 18/1 - Rolex 126000 Grön Oyster Perpetual 36mm

Pris
69000
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Rolex 126000 Grön Oyster Perpetual

Passa på att köpa en av få Rolex modeller med grön tavla. Grönt är symbolen för framgång, fräschör och utveckling.🍀

Modellen behöver ingen närmre presentation. Uttagen av mig av svensk AD och buren sammantaget ca en vecka på hemmakontoret. Klockan är helt i nyskick med alla tillbehör från butik.

Priset är inte satt i sten utan är satt som en utgångspunkt för diskussion. Jag har svårt att värdera modellen då det är stor skillnad i pris mellan färger och det finns få referenser att utgå från på KS. De börjar på 74,000kr på C24 i EU, billigast i DK kostar 79,000kr och jag hittar ingen till salu i Sverige. Väl underbyggda bud emottages eller byte mot någon av följande modeller.

Byte: 16570 vit, 16613 blå, Datejust med stentavla, någon annan udda Rolex i samma prisklass, Day Date på läder dock endast med safirglas.
IMG_3084.jpeg
IMG_3085.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp