• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes (Prissänkt) IW500705 IWC Portugieser 7 Days

Pris
72500kr
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Nu har min IWC Portugieser legat onödigt länge i kassaskåpet under ett par år, då jag proriterat andra klockor, så nu ska den säljas till bättre behövande.
Det tillsammans med att man jobbar 100% hemifrån gör att inga av mina klockor får särskilt mycket handledstid och IWCn ingen på över 2.5 år. Jag borde sålt den tidigare men bättre sent än aldrig.

Skicket är 99.9% oanvänd, då vänster sida om boetten har en minimal störning i det horisontalborstade mönstret pga att jag dumt nog hade på mig ett pärlarmband en gång. Vill inte ens kalla det repa. Om ni skulle störas av den är det något en IWC-återförsäljare fixar med ETT drag med rätt "slipsten". Lyckades inte få med den på bild, men kan försöka mig på ett macro-foto i fall ni vill se den på nära håll. Jag har använt ett extra brunt aligatorarmband från IWC, så det blå som följde med klockan har aldrig använts.

Jag är första och enda ägaren av klockan som hämtades ut på Nymans Ur i Stockholm, den 23 januari 2023. Den har sedan dess använts vid sammanlagt 4 tillfällen.
IWCs internationella garanti gäller tom 22 januari 2031.

Nypriset då jag köpte klockan var 149.000kr och nu är motsvarande modell uppe i ofattbara 163.000kr.
Jag har fotat bilderna i min amatör-lightbox för denna klocka förtjänar att fotas i bra ljus. Det är en klocka som måste upplevas på riktigt då den har en grym "presence".
Jag kan skicka klockan men prioriterar de som kan ses i Stockholm så att ni kan se klockan och skaka hand.

Ingår: Klocka med box och papper, garanti/servicekort, samt ett extra mörkbrunt original aligatorarmband som ej är med på bild (värde ca 6000kr).

Box.jpeg

Profilbild.jpeg

Etui.jpeg

FrontFram.jpeg

FrontUnder.jpeg

Movement.jpeg

Vänster sida.jpeg

Kronbild.jpeg

Clasp.jpeg

Warranty.png

Senast ändrad:
Tillbaka