• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Vintage Omega Seamaster Cal. 600

OnePhat

Rolex
2-Faktor
Precis som rubriken säjer så har jag en Omega Seamaster cal. 600, ref. nr. 135.005 mekanisk med manuell uppdragning från 1963 till salu. Klockan mäter 33,5 mm i diameter
Den blev servad i juni 2016 men dessvärre så hittar jag inte kvittot så den får väl anses som oservad. Den går som den ska utan några anmärkningsvärda avvikelser från verkligheten. Glaset är då jag inte kan se den lilla Omega-loggan med största sannolikhet inte original men blev polerat i samband med servicen. Kronan är inte heller den original utan är utbytt till en lite större så som man ofta gjorde för att det skulle vara lättare att skruva upp den.
Klockan är väl använd (även av mig under några år) så det finns några små dings och hairlines på den men det generella intrycket är gott. Mesharmbandet är självklart inte original men medföljer om man så önskar.

20170708_200230.jpg
20170708_200257.jpg
20170708_200414.jpg
20170708_200754.jpg


Pris: 3200kr inkl. frakt (rek.) alt. F2F Göteborg, Borås, Jönköping.
Retur: Endast om min beskrivning inte håller vad den lovar inom 24h på köparens bekostnad.
Byten: Inga byten.
 
Senast ändrad:
Topp