• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Prisuppgifter från Globen klockmaster...

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Som säkert många vet har dom fått in Prospex Seikos där, och om någon är intresserad av informationen så ligger Seiko Marinemaster SBDX001 på 23 000:- hos dem.
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Prisuppgifter från Globen klockmaster...

80talisten skrev:
Som säkert många vet har dom fått in Prospex Seikos där, och om någon är intresserad av informationen så ligger Seiko Marinemaster SBDX001 på 23 000:- hos dem.

Var inte det billigare än många trodde??
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jisses! Ångesten för att jag köpte den tidigare än planerat släppte just. :D Inte helt fel att spara över 5000kr! Det tackar jag stort för till den som bör tackas! (Jobbet är ju dock fixar nu och uppsatsen klar för examination, så alltför oförtjänt av den är jag inte längre)
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Det var ganska väntat pris tror jag... Jag ska nog ta mig en titt på MM600SD också. Jag har bara sett den på bilder.
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Vet att dom säljer SARB021 för 5900, helt ok ändå.
Visst dyrare än Japan men bara ca 1000 kr mer, absolut värt !

Hade jag inte redan köpt min hade jag definitivt handlat där.
 
Topp