• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Prisvärda klockor inom ramar 10-20 tkr

Sitter just nu på en Breitling colt 44 chronograph och är intresserad av ett till ur!
Någon av av dem klockskadade som har några tips för runt 10-20 lappar?
Begagnade samt nya!
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
En dykare kanske? Inom det prispannet en begagnad SBDX001 kanske?
dsc_0105-2-jpg.27134
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
För 10-20 tusen borde du kunna hitta mkt snyggt. Tex

Breitling aerospace
image.png


Leta lite men inte omöjligt
image.png


Eller varför inte instegsklockan med stort I, alla måste ha ägt en seamaster prof 300
image.png


Annars hade jag kanske sonderat terrängen runt Ball watches, har inte ägt någon själv men hört gott om dem och de är snygga på bild.
 

Biffbert

Cartier
Grymt snygg klocka.. Tänker bara på sub när jag ser den, synd man inte är där med budget ännu..;)
När jag kollar igenom mina bilder kan jag få extrema ångestattacker, varför i helvete sålde jag dendär?!
Tröttnade på den för att jag satte upp den på nåt jävla vintageläder har jag insett i efterhand, dendär länken är ju en käftsmäll av rang.
Finns en blå ute nu på K&S tror jag bestämt om du är sugen :)
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
När jag kollar igenom mina bilder kan jag få extrema ångestattacker, varför i helvete sålde jag dendär?!
Tröttnade på den för att jag satte upp den på nåt jävla vintageläder har jag insett i efterhand, dendär länken är ju en käftsmäll av rang.
Finns en blå ute nu på K&S tror jag bestämt om du är sugen :)
Jag plockar upp handsken för @Biffbert och tillägger att även han själv har en fin klocka till salu här på KS inom detta prisspann.
En Tudor Ranger it is yes :)
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Överväg absolut :) Det är bara att kolla runt på forumet så kommer du se att Seiko är ett uppskattat och populärt märke. Finns ju i alla prisklasser.
Kan inte annat än hålla med @EricMcG. När jag blev medlem här på forumet tyckte jag Seiko var ett rätt ointressant märke.
Men under tiden här har jag introducerats till deras GS serie och ändrat mig.
 
Topp