• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Problem med en av Sveriges mest kända (?) Rolex

MartinGFX

Cartier
Dagens t-shirt känns väldigt relevant!
gw_persson.png
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sammanfattning efterfrågas!
Ögnade igenom men hittade inget klockrelaterat.
 

Jonte73

Audemars
Sammanfattning efterfrågas!
Ögnade igenom men hittade inget klockrelaterat.
Andra stycket .
Eller femte, kollar med ett öga :)

"När vi ses dagen efter över en hämt-sushi på Leif GW Perssons terrass med utsikt nästan till Drottningholms slott, är han mer brydd över att hans armbandsur (Rolex, "men jag har köpt den för egna pengar") verkar ha stannat, än någon mediestorm"
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Andra stycket .
Eller femte, kollar med ett öga :)

"När vi ses dagen efter över en hämt-sushi på Leif GW Perssons terrass med utsikt nästan till Drottningholms slott, är han mer brydd över att hans armbandsur (Rolex, "men jag har köpt den för egna pengar") verkar ha stannat, än någon mediestorm"
Tack!
 

UNO

Panerai
Det har i tidigare i denna tråd rapporterats om professorns nöd. Frågan är om det inte är dags att plöja ner lite av kapitalet i något roligare än en Datejust ?
En NY Rolex, Serva Datejusten , Vacheron Constantin Overseas, Richard Mille eller kanske Omega Quartz ??
 

Ryttaren

Rolex
Gillar GW som fan...(erkänner att jag skrattade gott åt hans "mobbingkommentar" ovan :) )

Ontopic: har alltid undrat hur hans DJ ska hålla som han drämmer den i bordet jämt och ständigt :rolleyes:
 
Topp