• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Problem med forumets basfunktioner

Är det bara jag som har en väldig seghet i forumet?
Svårt att öppna trådar, ladda upp bilder direkt från datorn mm.
Upplever inte detta på andra sidor på nätet.
Har ingen adblock eller dylikt.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
SBK? För mig fungerar forumet kalas sedan uppdateringen (med undantag för alla lättkränkta personer).
 

JayJay

Rolex
Har upplevt samma sak som TS. Antingen går det svinsnabbt eller toksegt. Har utgått från att det är @daviden som fortsatt trolla i kulisserna.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Flertalet internetleverantörer och webbhotell drabbades igår av en omfattande DDOS attack vilket har medfört stora driftstörningar för de allra flesta. Tror problemet har legat där snarare än KS som plattform.

Starta om router och webbläsare då lagrad DNS-data kan spöka.
 
  • Like
Reactions: Kim

WatchIT

Panerai
Har Warp speed på MacBook air men får logga in mig på mobilen ett par ggr även fast jag klickar i att den ska komma ihåg min login (händer inte på PC/Mac...speeden är dock god även där så tumme upp ändå och bra jobb teamet....
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Har skrivit på lite andra ställen, skriver även här.
Klocksnack fungerar utmärkt, det infrastrukturen runt omkring som inte fungerar lika bra. T.ex. ser man på driftstatus-sidan att det är ett öppet ärende om nätverksproblem: http://cnstatus.com

Detta är inget jag kan göra något åt, tyvärr. Vi får sitta stilla i båten tills problemet är löst.
 

Rivalen

Rolex
Nu gick proppen ur. Win 7 64 bit IE, inte kunnat göra nåt sedan igår. Hoppas det håller i sig.

13:37 Fortfarande blixtsnabbt. Bättre än någonsin efter uppdateringen till 3.0.
 
Senast ändrad:

Rivalen

Rolex
Rozzy, vad har du för grejer när det inte funkar?

För mig - från helstopp (blev inloggad, sedan ingen funktion) till nu bättre än någonsin. IE10. Har inte Daviden skruvat på något, så skulle det vra kul att förstå varför.
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Båda dator och mobil funkar perfekt idag... Igår var det bara mobilen som funkade klanderfritt..
 
Topp