• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Producer Michael "My Watch Collection"

Torulf

Cartier
Har sett många av hans videos nyligen, höll på att tappa hakan. Fine, gillar inte heller diamanter så mycket, men det gör han, och han äger verkligen sina drömklockor!
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Jag har följt honom en tid och jag tycker att han har riktigt sköna videos. Som någon skrev ovan, det är hans klockor och han gillar bling! ;)
 
Jag har följt honom en tid och jag tycker att han har riktigt sköna videos. Som någon skrev ovan, det är hans klockor och han gillar bling! ;)
Jag har följt honom en tid och jag tycker att han har riktigt sköna videos. Som någon skrev ovan, det är hans klockor och han gillar bling! ;)
Han är jäkligt skön, inte dryg som andra. Här är en trailer
vad hans kanal handlar om.
 

Jey

Cartier
Följ honom ett tag nu med allt från bilar till klockor, riktigt skön personlighet som bjuder på sig själv :)
Ibland kommer han över riktigt fina klockor men aningen för mycket diamanter på, men han kör sig grej:)
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Jag har en ambivalent inställning till galna, svulstiga amerikaner men Producer Michael är betydligt roligare att se på än många andra. Hans kvinnosyn kan dock diskuteras (helst inte i den här tråden).
 

Writer136

Panerai
Han är ju underhållande o visst det är svulsigt bling men han gillar det han gillar. Finns en charm med bling också.
Framförallt gillar jag förhållandet mellan Michael och hans kamerakille. De känns som typ genuina vänner.
 
Haha verkligen classy.
Det är väl lite grejen med trap o det som tidigare kallades crunk. Känns som de tar fina saker o förstör. Champagne ska såklart drickas ur en fruktansvärd pimpcup prydd med diamanter osv.
Att dom inte är rädda att bli rånade, hans örhängen kostade nog runt millen $ , fan händer om man tappar ett sådant när man går på stranden, man skulle ju dö av ångest. Kanske har bra försäkringar..

Men i all fall, lät youtube stå på och gick om hämtade kaffe och kom tillbaka till detta
kolla klockan 2.20 :nailbiting:
 
Senast ändrad:

Writer136

Panerai
Att dom inte är rädda att bli rånade, hans örhängen kostade nog runt millen, fan händer om man tappar ett sådant när man går på stranden, man skulle ju dö av ångest. Kanske har bra försäkringar..

Men i all fall lätt youtube stå på och gick om hämtade kaffe och kom tillbaka till detta
kolla klockan 2.20 :nailbiting:

Legend. Men haha vafan. What have been seen can not...
But why? Är typ det enda man tänker.
"bronxier" var ju fresh men den där ufo-rollen var fan i en klass för sig haha.
 
Topp