• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Profilprylar KS?

Mr Chance

Kalmar
Har för mig att jag läst i någon tråd om att vi kan förvänta oss lite coola profilprylar med KS-loggan på. Spencer, tror jag det var, nämnde också NATO-band. Våren nalkas och därmed ett litet sig efter nya remmar. Skulle vara intressant att få en uppdatering om läget.
 

DrDre

Patek
Jag skickade ett email till Roland Kemmner förra veckan för att få lite mer input inför en ev forumklocka. Har dock inte fått något svar.
 

carlanton

Audemars
Jag läste på något annat forum att Roland är extremt svår att få tag på och att det kan vara flera månaders väntetid bara för att få köpa hans egna klockor. Tydligen gör han grejer åt massa andra företag, så hans egna produktion är inte prioriterad.
 

kalle

Omega
Langa en träningströja där står klocksnack.se på bröstet skulle lätt bära den varje gym pass. Skulle lätt locka fler medlemmar! :D
 
Topp