• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Provade lite Natos på min nya DJ...

Tack Josef B för snabb leverans! Vad tycks? (Ursäkta kvalitén, bilderna är tagna med iphone)

bild-7.JPG

bild-8.JPG

bild-9.JPG
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Färgkombinationerna var det inget fel på. Snygg blå tavla. MEN... DJ med vitguldsring tycker jag inte passar på tooligt NATO. Hitta samma färger på skinnarmband så snackar vi!
 

babanker

Panerai
Smaken äro som baken, min mening är att Nato inte passar en sådan skönhet! Kanske om du går bananas och kör camo eller något vulgärare.

Ett fint perlon?
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Jag gillart. Prova ett skinnato från singular. Sjukt sköna och grym kvalitet. Tunna som attan är de också!
 
Jag gillar natoband som fan och jag tycker dom funkar till de flesta klockor, men det ställs lite grann på sin spets när det kommer till nato på DJ. Den här gången blir det i alla fall tummen upp från mig; jag tycker det ser jäkligt bra ut med det marinblå bandet!


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
Topp