• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Provade några klockor på lunchen idag...

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Classic Fusion i guld är jäkligt läcker!
Någonting i mig tycker även att Black Caviar är jäkligt vulgo-cool, jag borde inte tycka det? :)
 

erolorhun

Cartier
2-Faktor
Härligt homogen konsensus här, trodde det bara var jag som har svårt att se det attraktiva med dem. Men köp vad som får just din båt att flyta, naturligtvis. Minns jag fel eller hade inte prins Carl-P en Hubbe?
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Tack för bilderna! Inget jag fastnat för men man ska aldrig säga aldrig. För ett år sen hade jag inte kunnat tänka mig att bära TT heller :)
 

RosaCasio

Cartier
Fina bilder, säkert väldigt bra klockor men är.jag den enda som reagerar på deras namn?
Läs sakta.... Big bang King power.
 

Bolio

Panerai
Hublot vs Rolex. Ja behöver jag ens skriva svaret Rolex 8 dagar av 7.

Jag hoppas verkligen att ditt intresse att titta på dem endast var ett intresse att just titta och inget annat :eek:. Din sub är ju så totalt överlägsen dessa ur, och Målarn SKA HA Rolex med en ordentlig portion av vikt.
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Classic Fusion var väl rätt okej? Typ på ett mörkbrunt croco? De andra var väl... Ja, inte så diskreta iaf... :)
 

cab

Audemars
2-Faktor
Kul med lite fler märken hos Rob! Några av deras basmodeller skulle jag kunna tänka mig. Synd bara med typ 1 miljon limited edition.
 
Topp