• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad PRRRISSÄNKT nr2! Omega PloProf 600 från 1973 - kanske unik?

rillesnille

Panerai
2-Faktor
Hejsan!

Säljer min Omega PloProf 600!
Tidigare ägare var attackdykare i finska flottan, gravering(väldigt grund/inte djup) från denne med namn och soldatnummer(?) finns kvar på baksidan. Kan vara unikt. Väldigt coolt, om inte annat!

Meshlänken är i uppskattningsvis mycket gott skick och dykförlängningar ingår även, så den är komplett.

Klockan går bra, ställde den på 2 minuter innan riktiga tiden(kommer alltid sent annars) för 3 veckor sen och den är fortfarande två minuter före tiden mer eller mindre exakt. Skulle lekmannamässigt(ögonmått) uppskatta avvikelsen som omärkbar.

Märken från användning finns såklart(spec. med tanke på klockans historia), men inget galet.

r1d3ky.jpg


28ulqhu.jpg

4h6st2.jpg

PRISIDÉ: 41'000-->40'000-->39500 kr, ~500-1000 kr billigare än billigast på Chrono24, dock är många av de med utbytta delar, eller med endast gummiband.

Klockan finns i sthlm för f2f-affär, returer inom inspektionstiden på 24h om varan inte är som beskriven vid ivägskickning.

Klockan går såklart att borstas/poleras och graveringen kan tas bort för en billig peng, men inget jag skulle gjort.

Bara att PM:a om man är intresserad/har frågor så svarar jag till min bästa förmåga!

Med vänlig hälsning,
Rikard
 
Senast ändrad:
Topp