• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PVD klocka max 6000:-

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Hej.

Jag har fått en förfrågan av en arbetskollega att leta efter en PVD klocka och länk för max 6000:-
Ända riktiga kravet är att det är länk och att länken helst också är svart. Storleksmässigt så funkar det från 42mm och uppåt. Quartz eller automat spelar ingen roll.

Har letat lite överallt men tycker det är svårt att hitta något. Så nu vänder jag mig till mina KS kamrater efter era kloka råd och tips.

Trevlig fredag på er
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
url

seiko_snzg17k1_lume_05.jpg


Seiko snzg17! Jag köpte en här på forumet till brorsan för överkomliga 900 kr, automatisk. Den faller min röst på, så kan han lägga de resterande pengarna på öl eller något.

url
 

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
url



Seiko snzg17! Jag köpte en här på forumet till brorsan för överkomliga 900 kr, automatisk. Den faller min röst på, så kan han lägga de resterande pengarna på öl eller något.

url



Ja den Seikon var nice, men jag hade för mig att det fanns någon mer Seiko som var PVD eller har jag fel?

Tack för tipset!!
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Den här finns ju också!
Stadig pjäs på 49 mm även om den skall bäras mycket mindre.
SEL07001D.jpg

Orient M-force (sel07001d)
Bättre urverk än Ray, safirglas, samt diverse ISO-certifieringar.
 

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Tack för alla bra tips hittills! Fortsätt gärna att komma med mer tips om ni kommer på något. Min arbetskollega kan vara lite svår ibland, så ju mer jag har på fötterna desto bättre.
 
Topp