• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Quartz med backlight tips önskas, klockan ska min far ha och hans syn är inte den bästa ..

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Tjo hoppas ni kanske har några bra idéer , min far ville ha en ny klocka. Hans krav är enkla : en lätt läslig klocka helst Quartz. Då kom jag på den strålande idén med backlight !

Har hittat 1 bra alternativ , vet ni ngn mer kanske ?

Casio
ImageUploadedByTapatalk1430461737.191607.jpg

ImageUploadedByTapatalk1430461748.160686.jpg
 

JAH42

Friends of KS
Casio GW-5600!
Då behöver man inte ens trycka på en knapp, räcker med att vinkla upp handleden för att den ska tändas.
20150501_111711.jpg
 

Sorubim

Audemars
Den Timexen som M.L. föreslog ser ju ut att vara precis vad som efterfrågas. En undran bara, hur aktiverar man Indiglon på den? Sitter det en dold knapp nånstans?

Edit:
Såg att den fanns med svart tavla också:

99946793_v_1423881356.jpg
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Den klockan känns spontant som bra storlek, bra visare etc. Vad heter modellen ? Vad kostar den på ett ungefär ?
Den är 38mm. Jag köpte den på asos.com för en 4-5 år sedan. Jag betalade strax under femhundringen för den om jag inte missminner mig.
Vad modellen heter har jag ingen aning. Kollade i boxen och i manualen, men det fanns ingenting som avslöjade modellnamnet. På baksidan står det "T2N349" vilket kanske är modellen?

EDIT: Visst verkar "T2N349" vara modellen. Dock verkar den vara en utgången modell.
http://www.watchsupermarket.co.uk/m...ginals-watch-originals-collection-t2n349.html
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Den är 38mm. Jag köpte den på asos.com för en 4-5 år sedan. Jag betalade strax under femhundringen för den om jag inte missminner mig.
Vad modellen heter har jag ingen aning. Kollade i boxen och i manualen, men det fanns ingenting som avslöjade modellnamnet. På baksidan står det "T2N349" vilket kanske är modellen?

EDIT: Visst verkar "T2N349" vara modellen. Dock verkar den vara en utgången modell.
http://www.watchsupermarket.co.uk/m...ginals-watch-originals-collection-t2n349.html

Ok det va synd , när den va perfekt [emoji13]
Måttet på den andra blir nog lite maffigt med 43....
Jaja .... Hojta till om du vill sälja din hehe [emoji39][emoji123][emoji109]
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Ok det va synd , när den va perfekt [emoji13]
Måttet på den andra blir nog lite maffigt med 43....
Jaja .... Hojta till om du vill sälja din hehe [emoji39][emoji123][emoji109]

Weee såg att dom fanns på eBay !
Tack så jättemycket för tipset [emoji1][emoji106][emoji106]

Ska ta och beställa en sådan !
 
Topp