• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Råd/info Oris Aquis

watchwelder

Friends of KS
Grattis till ett bra köp! Har själv fastnat för samma klocka! Hur känner du för klockan efter ett tags bärande ?
Tack!
Jag har inget negativt att säga om den älskar den! Min tickar på och håller tiden bra! Sitter med den nu :)
Bara lite jobbigt att byta mellan länk och gummi då det är skruv som du ser på bilden. Men då det inte är nått jag gör ofta stör jag mig inte så mycket på det. Länken tycker jag är underbar! Den länk som är bekvämast av de klockor jag testat. Gummit är grymt med! Om du ska köpa till gummi rekommenderar jag att köpa den nya modellen, för då behöver du inte klippa i gummit o kan säkert få bättre passform. Jag har det gamla gummit, men fick det så himla billigt så jag tog det utan att blinka. Ångrar nu att jag inte la extra för att få det nya.

Lite pics,
ImageUploadedByTapatalk1413202590.527139.jpg
ImageUploadedByTapatalk1413202605.443897.jpg


Om du inte vet hur det nya gummit ser ut så har du en lånad bild här
ImageUploadedByTapatalk1413202726.854440.jpg
 

xigzo

Audemars
Oris Aquis date är en otroligt gedigen klocka. Mycket klocka för pengarna. Storleken dock måste du vara säker på. Min mäter 43 mm men känns större pga höjden och länken! Länken är väldigt skön och ser väldigt brutal ut. Dock känns spännet på länken väldigt tråkig och klen. Gummit, som någon sa här innan är bland det bästa man kan få i gummi väg. Otroligt skönt att ha runt handleden och doftar så där underbart "vaniljish" :)
Om du köper på nätet så tänk på att ett gummi inte medföljer och det finns inte heller en möjlighet att få det för ett bra pris. Köp hos AD så kan de slänga med ett för en billig peng. Tänk på när du köper gummi att du tar det nya med det nya vikspännet! Dykförlängning och du behöver inte kapa gummit för att få det att sitta perfekt.
Hoppas infon varit till någon hjälp och så bjuder jag på en bild :cigar:
image.jpg
min sitter ej perfekt:/
 

Bilagor

  • 20151011_171911.jpg
    20151011_171911.jpg
    93.3 KB · Visningar: 64

xigzo

Audemars
Tack!
Jag har inget negativt att säga om den älskar den! Min tickar på och håller tiden bra! Sitter med den nu :)
Bara lite jobbigt att byta mellan länk och gummi då det är skruv som du ser på bilden. Men då det inte är nått jag gör ofta stör jag mig inte så mycket på det. Länken tycker jag är underbar! Den länk som är bekvämast av de klockor jag testat. Gummit är grymt med! Om du ska köpa till gummi rekommenderar jag att köpa den nya modellen, för då behöver du inte klippa i gummit o kan säkert få bättre passform. Jag har det gamla gummit, men fick det så himla billigt så jag tog det utan att blinka. Ångrar nu att jag inte la extra för att få det nya.

Lite pics,
ImageUploadedByTapatalk1413202590.527139.jpg
ImageUploadedByTapatalk1413202605.443897.jpg


Om du inte vet hur det nya gummit ser ut så har du en lånad bild här
ImageUploadedByTapatalk1413202726.854440.jpg
vart kan man köpa länk till vill ha länk med
 
Topp