• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rån mot klockbutik igen

adress

Friends of KS
Eh, i vanlig ordning har en misstänkt SD-anhängare missat det väsentliga:

"jacka med fågelmönster på ryggen"
Det vet du inget om. Lägg inte ord i min mun - bla bla bla. Jag saxade ur beskrivningen - inte mina ord. En jacka - oavsett mönster- kan man ta av sig - eller....
 

JohnDoe

Rolex
Tror de flesta som rånar är rätt fega typer och om de vet att de möter motstånd och inte får skadestånd för att någon tittat elakt mot dem så skulle de nog tveka. Som det nu är får de varken straff eller riskerar något. Många av dem skulle behöva lite straff enligt straffskalor "hemifrån"... Svårt att ta något utan händer.... Ser mitt hem som min borg. Hade jag bott i ett land där självförsvar var tillåtet skulle det stå ungefär " trespassers will be shot, a if they rise they will be shot again until they stay down". Finns mycket att säga om detta land men det tar jag nog i ett annat forum...
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Fast nu pratar vi ju om klockor och rån kopplat till dessa, eller har jag missat något?
Jo, jag borde ha fattat att du pratade om klockbutiker i USA och inte butiksrån generellt... My bad.

Kalla mig Statistikens Väktare - beskyddare av de som beskylls av kvasi-statistik. Nu skall jag bara sy mig en häftig superhjältedräkt.
 

Jimpa

Panerai
Ett till http://www.expressen.se/gt/vapnat-ran-mot-exklusiv-klockbutik/
Screenshot_2016-04-08-11-30-02.png
 
Topp