• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Röd Tudor Black Bay, 79230R

Pris
25000 SEK
Returpolicy
24 h, om inte klockan motsvarar beskrivningen
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag säljer min röda Tudor Black Bay M79230R, inköpt av förra ägaren hos Krons i maj 2019 (garantin gäller fortfarande; 3.5 år från 190515), och köpt av mig i januari 2020.

Urverket är Tudors in-house verk med kaliber MT5602 med gångreserv upp till 70 timmar. Den mäter 41 mm utan krona, 22 mm mellan bandhornen.

Boetten har en spår av användning, som jag försökt fota, och länken har tangent och skrivbordsskador från kontorsjobb (som jag hoppas framgår av bilderna), samt bandhornen har byta-länk-skrap som jag också försökt att fota. Förutom de estetiska skavankerna så går klockan bra och är riktigt skön att dra upp och ställa tid.

Klockan kommer med inner- och ytterlåda, kvitto från Krons och garantikort, två extra länkbitar och i nuvarande längd passar den till en handled på 19.5 cm, samt ett CrafterBlue gummi till Tudor BB.

Pris: 25.000 kr

Klockan finns i Göteborg för f2f och ska den skickas så diskuterar vi hur och vilken frakt.

Tack för annonsplatsen KS!

TBB1.JPG

TBB2.JPG

TBB3.JPG

TBB4.JPG

TBB5.JPG

TBB6.JPG

Tillbaka
Topp