• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rabatt på Lady dj 28mm i stål hemma i Sverige?

Perpetual

Basic
2-Faktor
Ja vänner, är på g att köpa en Lady dj till tjejen. Hon skall ha 28:an. För tillfället så är jag utomlands och har fått ett erbjudande från ad om att köpa en ny dj 28 tt med 20% rabatt på listpris vilket känns väldigt bra. Är dock inne på en helstål men på dem kunde de inte göra något alls. Någon som vet hur det ser ut hemma i Sverige om man kan få typ 10-15% rabatt på en lady dj eller är det list som gäller trots att dem är rätt kalla jämfört med sportstål 36 och 40?
Om så är fallet att rabatten även i Sverige är lika med 0 så blir det nog att klippa en tt i och med att det blir typ samma pris som på stål.

Om du vill ha ett riktigt svar då får du ringa runt till ADs och fråga.
Här får du en massa gissningar och vad hjälper det dig?

Om du vill ha ett riktigt svar då får du ringa runt till ADs och fråga.
Här får du en massa gissningar och vad hjälper det dig?
Tack för ditt svar och det är ju en väldigt bra tanke dock kommer inte ringa och fråga om rabatt bla för att jag till 99% sannolikhet kommer få ett nej. Jag vill endast prata rabatt f2f. Det jag nu önskar är att höra om någon här på ks har någon erfarenhet om rabatt på just Lady Datejust oavsett storlek men alltså i stål. Om någon vill spekulera och "gissa" i frågan så går det också fint :)

Tillbaka
Topp